İzleyiciler

6 Eylül 2013 Cuma

Bitenler #4

 Sanırım en sevinerek yazdığım yazılarım bitenler yazılarım ve yeniden biten ürünlerin var:) Yine hepsini bir arada çekemedim :( Çünkü biriktiremiyorum :( Hadi başlayalım :)

 İlk biten ürünüm ve project pan imde bulunan Garnier makyaj temizleyicisi. Kesinlikle tekrar almayacağım makyajı temizlemiyor. Başka da hakkında bir şey söylemek istemiyorum. Görsem direk uzak dururum :(
 Diğeri ise hepimizin çok sevdiği Benri'nin kare pamukları. Allah'tan bir paketim daha var :)

 Ve yine Benri^nin pamukları :) Tam bir pamuk canavarıyım. Bu yazıda sanırım bir daha göreceksiniz :) Buda yuvarlak olan disk pamukları.
 Diğeri ise Maybelline in volum maskarası. Kendisi aslında bitmedi. Maalesef çöpe gitti :( Kendisiyle pek anlaşamadık o yüzden de kuruma belirtileri gösterdi göz altlarıma dökülme yaptı. Yollarımızı ayırmak zorunda kaldık.


 Nivea matlaştırıcı tonik. Bu ürünlerin ikiside Project Pan im de bulunan ürünlerdi. Bu toniği nedense çok sevemedim. Tekrar almam. Ayrıntıı yazısını da daha önce hazırlamıştım. Bittiği için mutluyum.
 Pure beauty bb cream in bittiğine gerçekten üzüldüm. Bir daha ki yaz kesinlikle tekrar alacağım. Tabiii Watsons bu ürünü de kaldırmazsa.

 Eveet geldik 3. pamuk canarlığıma :) Lux markasının pamuklarınıda severek kullanıyorum. Ciddi bir stoğa sahibim. :)
 Yine bir Project pan ürünü:) Flormar So lovely parfüm. Kendisini Flormar'ın bir ara yaptığı parfüm indiriminden almıştım set olarak. İlk aldığım zamanlar çok severek kullandım. Ama son zamanlarda eziyet haline gelmişti kullanmak. Bitti mutluyum :) Tekrar bu parfümden almayacağım :(

 Bu ıslak mendili nereden aldım hatırlamıyorum. Ama çok memnun kalmadım. Tekrar görürsem almayacağım. Islak mendilin adına yakışmıyor. Islak değil :(
 Neutrogena visibly clear hızlı etkili sivilce jeli. Çok etki etmese de seviyordum onu :( Tekrar alabilirim :)

 Colgate'in diş macunlarını gerçekten ok seviyorum. Şu an başka bir çeşitini kullanıyorum ama bu beyazlatıcı serisi gerçekten çok güzeldi. Elimdeki bitince kesinlikle bu seriden alacağım.
 Giovanni avakado ve zeytinyağlı saç spreyi. Kendisi çok bereketsizdi. Çabuk bitti. Fiyatını kesinlikle hak etmiyor. Tekrar alınmayacak.

 Bu iki ürünse bitmediği halde çöpe giden ürünlerim. Flormar P309 ruj uzun zamandır benimleydi. Artık ayrılmamız lazımdı. Essence 'in krem farlarından bende iki tane vardı. Mavi hala benimle en azından rengi onu kurtarıyor. Ama bu renk sanki içinde aliminyum parçalarını bulunduyormuş gibi geldi rahatsız olduğum için yollarımız ayrıldı.

Colgate diş macunun dan bu ay iki tane bitirdim :) Head&Shoulders nemlendirici maske gerçekten çok çok memnun kaldım. Herkese gözüm kapalı öneririm.

 Garnier esas bakım nemlendirici gündüz kremi. Kesinlikle sevmedim. Garnier'in sevmediğim çok az ürünü vardır ama bu ürünü sevmedim. Tarihi geçtiği için çöpe gitti.

 Dalin bebek şampuanı fırçalarım için mükemmel seçimdi :)

 Deborah milano 30 la cipra pudra : Başlarda kendisini çok seviyordum ama bitmesine yakın eziyet haline gelmişti ama sonunda bitti. Tekrar alacağımı sanmıyorum.

 Loreal True Match fondöten: çok severek kullandım ve bitti üzgünüm. Tekrar alabilirim. Ancak bir ton daha koyusunu alacağım sanırım. Bendeki rengi c1 di. Çok çok beyaz bir renk. Ama bu ürünü de gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.

Essence lon lasting siyah göz kalemi : Çok severek kullanıyordum. Bitmesine üzüldüm ve bu ikinci bu kalemden bitirdiğim ürün oldu. Tekrar almak istiyorum ama maalesef hiç bir standda göremiyorum.

 Ve son olarak tatilde bitirmiş olduğum ürünlerim :)
Syoos ve garnier saç kremleri. Ufak boyaların içinden çıkan kremlerdi. İkisinide çok severek kullandım.
Elseve kolojen nemlendirici şampuan : Çok severek kullandım. Şimdi başka çeşitlerini kullanıyorum. Tekrar alabilirim :)
Palmolive duş jeli. Ehh idare eder bir üründü. Tekrar alacağımı sanmıyorum.
Garnier 50 faktör güneş kremi. Her zaman kullandığım güneş kremim elimdeki diğer kutumda bitmek üzere :(

Gördüğünüz gibi son zamanlarda çok fazla ürünü çöpe gönderdim ve bitirdim. Bu durumdan dolayı çok mutluyum ve bundan sonra gelecek yazımda alışveriş yazısı tabi kiii :)

Herkese mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder