İzleyiciler

12 Eylül 2013 Perşembe

H&M Pink Me Lipstick

 Merhaba arkadaşlar :) Size söz verdiğim gibi ürünleri tanıtmaya devam ediyorum. H&m ürünlerini biraz geciktirdim çünkü biraz daha test etmem gerekiyordu. Ama bugün size bir çoğunun yazısını hzırlıyorum ve ilk olarak bu rengini çok sevdiğim ruj ve gloss undan bahsedeceğim :)

 Gördüğünüz gibi ruj bildiğimiz rujlardan biraz daha büyük. Tek kapta iki ürün olması benim açımdan büyük pratiklik sağladı. Normalde çok fazla parlak ruj kullanmayı sevmiyorum. Ama yerine ve yaptığınız makyaja göre de kullanmanız gerekebiliyor.

 Rujun rengi ise çok farklı bir pembe fuşya arası bir ton. Aslında birazda neon luk barındıran bir ruj. Aslında ben normal pembelerden sıkılmış biri olarak benim için bu aralar kurtarıcı oldu :) Kalıcılığı gayet güzel. Kokusu ise çok tatlı :)

 Lip gloss olan kısmı ise bu şekilde. Tek başına da kullanmaya çalıştım ama fazla yapış yapış geldi. Rujun üstünde sanki daha güzelmiş gibi geldi bana. bu kısımda en sevdiğim durum ise koku oldu çok ama çok tatlı tarif edemediğim bir kokusu mevcut :)

Renklerin duruşu ise bu şekilde;

 Gördüğünüz gibi benim gibi pembe hastası iseniz çok seveceksiniz :)

herkese mutlu günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder