İzleyiciler

19 Eylül 2013 Perşembe

Olay Essantials karma ciltler için günlük nemlendirici

 Merhaba arkadaşlar :) Bloğumla bu ara çok fazla ilgilenemiyorum. Hem çalışmaya başlamam hemde Ales sınavına hazırlanmam dolayısıyla pek vakit bulamıyorum maalesef ki. Kendime kısa bir boşluk yarattım ve uzun süredir size yorumlamak istediğim bir ürünle karşınızdayım.

 Benim nemlendirici konusunda gerçekten problemim vardı. Ne kullansam karma cildime ağır geliyordu. Ve ciddi anlamda çok hafif yapıda bir nemlendirici arayışına girdim. Zaten çok fazla nemlendirici kullanamıyorum çoğu zaman unutuyorum.Ancak bazen burnumda kuruluktan dolayı soyulmalar ortaya çıkabiliyor. Yada maske ve yıkama jeli kullandığımda gerilmeler olabiliyor. Böyle zamanlarda bir nemlendiriciye ihtiyaç duyuyorum.


Ben bu ürünü çok sevdim :) Çok uzun sürede bana gideceğini düşünüyorum. Kısa vadede bitiremem sanırım. Çok hafif bir nemlendirme sağlıyor. Yüzünüzde emilme sorunu yok kısa sürede emiliyor. Kesinlikle bir ağırlık yaratmıyor. Cildimde sivilcelenme gibi bir problem yaratmadı. Sevmediğim özelliği kabını biraz kalitesiz buldum ve içeriğinde çok fazla paraben olması beni biraz rahatsız etti. Bu ürünü devamlı kullanmadığım için sorun etmedim ama yinede bir rahatsızlık oluşturdu.

Yapısı ise bu şekilde. Şeffaf bir renge sahip.

Eğer bu ürünü bitirebilirsem içeriği daha düzgün ürünlere bakıcam. Bu ürünü de gerçekten sevdim İçeriği hariç. Fiyatı ise 15 tl. İndirimlerde yakalarsanız çok daha uyguna gelecektir.

Herkese iyi akşamlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder