İzleyiciler

10 Eylül 2013 Salı

Rimmel London Oxford Fuchsia Ruj (130 )

 Merhaba arkadaşlar :) Bugün sizlere rengini çok sevdiğim bir rujdan bahsedeceğim.
 Bu sefere tanıtacağım ruj Rimmel2in kate rujlarının dışında bir ruj. Bu rujlarla bu kadar geç tanıştığım için üzgünüm. Çünkü yapısını çok beğendim. Mat bir yapısı yok. Daha parlak bir yapısı var. Aynı zamanda dudakta hataları belli etmiyor. E bir rujdan bir de kalıcılık beklenir ki bana göre gayet bu konuda da başarılı. Çok fazla yiyip içmedikten sonra tazeleme hissi duymassınız. Bu kadar özellikten sonra ben bu ruju çok sevdim :)




 Bu rujların kaplarını ise diğer rujlara göre daha kaliteli ve şık bulduğumu söylemeden edemeyeceğim. Rengi ise çok güzel bir pembe. Dudakta duruşu ise şu şekilde;


Fiyatını çok hatırlamamakla birlikte 15-16 tl civarında olması lazım :)

Ben çok seviyorum. Siz nasıl buldunuz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder