İzleyiciler

12 Eylül 2013 Perşembe

H&M Metallic far paleti


 Bu far paletini son günlerde devamlı kullandım :) Sizlere yorumlamak için . Sonunda da palet ile ilgili yorumlarım oluştu.
 İlk olarak benim bu paleti almama sebep olan iki renk birisi krem rengi gibi gözüken renk diğeri ise çimen yeşili olarak tanımlayabileceğim yeşil tonlarındaki far :)

 Farların pigmentasyonları ortalama. Göründükleri kadar koyu renkte değiller. Far bazı ile daha belirgin hale getirilebiliyorlar. Bazsız belli bir süre sonra çizgilenme yapıyor maalesef ama artık bu far bazıyla çözüldüğü için bana göre büyük bir sorun değil.

 Tek kullanmadığım renk ise mor renk oldu nasıl bir makyaj da kullanabilirim hala bilmiyorum :) Pek tarzım olan bir renk değil sanırım :) Ama gri ve krem rengi farla çok güzel gölgeli makyaj yapabiliyorsunuz :)


 Renklerin bazsız görüntüleri ise bu şekilde :)


 Yaptığım bir makyaj örneği ise bu şekilde :) Şampanya ve daha açık olan gri rengi kullandım. Renkler beni fotoğraflarımdan dolayı çok belirgin çıkmamış maalesef ki...

herkese güzel günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder