İzleyiciler

13 Eylül 2013 Cuma

Sonbahar makyaj önerileri ve uygun fiyatlı öneriler :)

 Merhaba arkadaşlar :) Malum yaz artık bitti. Ve makyajlar da değişmeli :( Canlı renklere yavaş yavaş veda ediyoruz.
 Ben genelde kırmızı tonlarda rujlar kullanmam ama sonbaharın da vazgeçilmez rengi kırmızı ve koyu renklerdeki rujlar. Ben de bu sonbaharda makyaj da biraz değişikliğe gitme kararı aldım :) Öncelikle internette biraz resimlere baktım ve beğendim makyajları sizler için seçtim.










 Sonbahara yakışacak şekilde beğendim makyajlar bu şekilde saç şeklinize yüz şeklinize kendi zevkinize göre makyajda kullanacağınız renkleri belirlemeniz lazım. Kesinlikle kırmızı ruj kullanmak lazım diye bir şart olduğunu düşünmüyorum. Soğuk tonlardaki pembeleri de ben sonbahara yakıştırıyorum. Ama kırmızı rujun çekiciliği de bir ayrı gerçekten. Makyajlarda dikkat çeken bir diğer durum ise kesinlikle Eyeliner. Gözler genelde çok doğal bazılarında sadece bolca rimel kullanılmış.
 Peki benim size kullanacağınız uygun fiyata sahip olan önerilerim ve aynı zamanda kendiminde kullanacağı ürünler neler;

İlk olarak ruj seçimlerim. Benim kırmızı ruj olarak şu an elimde bulunan Avon'un popy love isimlli ruju. Gerçekten çok sıcak bir tona sahip. Çok canlı bir kırmızı. Bunun yanında burda bulunmayan Loreal'in bir ruju daha var. Pembe seçimlerim ise hiç ayrılamadığım Kate 101 soğuk tonlu pembem :). Burda bulunmasını istediğim birde geçen sezonun ürünü olan Flormar'ın bu mor alt tonlu olan ruju.

 Sonbahar makyajında dikkat çeken bir durum ise pürüzsüz bir ten makyajı. Cildiniz sorunlu ise yada kapatmanız gereken durumlar varsa kesinlikle Rimmel'in Lasting fınısh fondötenini öneriyorum. Kapatıcılığı çok yüksek. Yok ben daha hafif bir fondöten istiyorum diyorsanız ise Maybelline'in Affinitone fondötenini önerebilirim. Ancak fondöten kullanmak istemiyorsanız kesinlikle Garnier bb krem :)

 Pudra konusunda ise her cilde her tona uyum sağlayacak tek önerim ise The balm'ın Sexy mama sı :)

  Doğal göz makyajları bana göre sonbaharda çok önemli. Bu yüzden sizlere doğal tonlar içeren far paletleri seçtim :) Özellikle bulabilirseniz bu konuda en çok The 'Nude Tude paletini tek geçiyorum. Ama ikinci tercih olarakta fLormar'ın en üstteki paletide işinizi görecektir.
 Ben çok far kullanamıyorum ve o kadar zamanım yok derseniz ise kalem var ve tatooların on and on bronze'u önerebilirim :)

 Rimel konusunda tek tek önerebileceğim bir rimel açıkcası yok. Çünkü herkesin kirpik yapısı ve isteği çok farklı. Ancak benim kullandığım rimellerim bunlar. İçinde asa almayın dediğim bir ürün yok :)

 Ve çarpıcı göz makyajı için en önemli nokta Eyeliner :) Uygulamada zorluk yaşayanlara kesinlikle kalem şeklindeki eyelinerları öneriyorum. Daha profosyonel uygulama yapabilenler içinse likit eyelinerlar. Benim en sevdiğim ise jel eyeliner :) Bunlar sizin tercihinize kalmış :)

 Ve allıklar. Allığı ben kullandığınız ruja uygun olarak seçmenizi tavsiye ediyorum. Eğer kırmızı ruj kullanıcaksanız kesinlikle daha doğal tonlarda allık seçmelisiniz. Pembe tonları kullanıcaksanız seçim yine size kalmış. Allık konusunda benim en sevdiklerim ise bunlar :)

 Ve son olarak dudak bakımını asla ihmal etmemeliyiz :)

Umarım faydalı bir yazı olmuştur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder