İzleyiciler

12 Eylül 2013 Perşembe

H&M fondöten ve allık fırçası

 Merhaba arkadaşlar :) Günün ikinci yazısı ise H&M 'in bu çift taraflı fırçası hakkında olacak :)

 İlk olarak fırça konusunda hassas bir kişi iseniz muhtemelen bu fırçadan uzak durmuşsunuzdur.Allık fırçası kısmı almadan önce dokunduğumda baya bir sert geldi bana. Ancak fondöten fırçası kısmı da bir o kadar yumuşak gelmişti ve bu şekilde bir fondöten fırçam olmadığı için fiyatınında çok uygun olmasından dolayı aldım.

 Bu tip fondöten fırçalarında okuduğum kadarıyla genelde çizgilenme sorunu oluyormuş. Ben bu fırçayla uygulama yapmadan önce ürünü elimin ısısıyla fırça ile birlikte biraz ısıtarak uyguluyorum. Bu sayede de çizgilenme sorunu yaşamadım. Hem köpük hem likit hemde bb krem uygulamasında kulandım. Hepsinde de gayet memnun kaldım :)


 Bu kısmını ben allık uygulamasında değil de pudra uygulamasında kullandım. Açıkçası kılları çok sert olduğu için çok fazla miktarda ürünü aldı. Ve yüzüme uygularken sıkıntı yaşadım. Fondöten fırçası kısmını ne kadar beğendiysem bu kısmını da o kadar beğenmedim.

 Ayrıca bu ürünü yıkadım kıl dökme gibi bir sorunla karşılaşmadım. Allık fırçası kısmı yıkadıktan sonra daha yumuşak hale geldi. Ama bu kısımda değişk bir koku oluştu anlam veremedim ve baya rahatsız edici. Umarım bu koku sorunu son bulur.

 Fiyatına göre iyi bir fırça. Çok para vermeden bu özellikler de benim için iyi diyorsanız önerebilirim :)

Herkese mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder