İzleyiciler

8 Eylül 2013 Pazar

Yves Rocher Sebo Specific Matlaştıcı Tonik

 Herkese Günaydın arkadaşlar :) Bugün size kullandığım ve çok memnun olduğum bir tonikten bahsedeceğim.
 Ben çok fazla tnik kullanan bir insan değildim. Ama araştırmalarım sonucunda kullanmam gerektiğini farkettim. Cildim karma bir cilt t bölgemde parlamalar oluşuyor. Hatta sabah uyandığım zaman bu parlamalar beni çok rahatsız ediyor. Bu toniğin kullandığım zamanlarda bu konuda hiç bir problem yaşamıyorum. Sabah ve akşam uygulayabilirsiniz. Makyajınızı temizledikten sonra toniği kullanırken klan makyaj kalıntıları da temizleniyor. Fazla yağı da alıp dengelediği için sivilce oluşumunu da engellediğini düşünüyorum.
 Ben bu tonikten ciddi anlamda memnun kaldım. Kokusu da salatalık özü içerdiği için hafif salatalık kokuyor. Bu beni hiç rahatsız etmedi. Hatta sevdim bile :) Bu serinin yüz yıkama jeli ve nemlendiricisini de çok merak ediyorum. Bir fırsatım olursa onları da kullanmak istiyorum. Bu bittikten sonra kesinlikle tekrar alırım :)

 Ürünün marka tarafından açıklaması bu şekilde.
 Ürün 150 ml. Ben şişesinin görüntüsünü de çok sevdim farklı diğer toniklere göre. Keşke şişesi de şeffaf olsaydı. İçerisinde ne kadar kaldığını görebilirdik :)


Sizlere umarım yardımcı olabilmişimdir. Herkese mutlu günler :)

1 yorum:

  1. Şu anda kullanmakta olduğum tonik yağlanmayı kontrol altına almada yetersiz geliyordu. Bu yazıyla karşılaşmam harika oldu bir daha ki Yves Rocher alışverişimde kesinlikle edineceğim bu üründen :)

    YanıtlaSil