İzleyiciler

6 Eylül 2013 Cuma

Alışveriş # 16

 Merhaba arkadaşlar :) Kendime çok güzel bir ödül verdim ve alışveriş yaptım. Aslında baya güzel ve ihtiyaç alışverişi oldu. Arada kaçamaklar olsa da :)

İlk olarak market alışverişinden aldığım ürünlere bakalım ;

  • Garnier saç boyaları tanesi 6.90 tl
  • Angie hot parfüm seti 9.90 tl
  • Dove şampuan ve saç kremi 5.90 tl
  • lux pamuklar tanesi 1.50 tl
  • Garnier 3 ü 1 arada 7.90 tl
  • ıslak mendil 1.75 tl
Daha sonra Avm alışverişlerime bakalım :)

  • Watsons tan Maybeline 24h fondöten 17 tl
  • Watsons'tan banyo süngerleri 3.90 tl ( bir alana bir bedava kampanyası vardı)
  • Yves rocher 'dan ise makyaj temizleme suyu 23.90 tl idi.
Kozmetik alışverişlerim bu kadardı. Daha sonra kendi Mango'nun outlet'inde buldum ve kendime iki güzel parça seçtim. Bakalım bunlar nelermiş :)

 Bu güzel leopar desenli pantolonu 16.99 tl ye aldım :)
Bu güzel Lacivert deri pantolonu ise 19.99 tl ye aldım :)

Umarım aldıklarımı beğenmişsinizdir :) Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder