İzleyiciler

8 Eylül 2013 Pazar

Maybelline Color Tattoo 24h ( Pink Gold )


 Merhaba arkadaşlar :) Size çok ama çok severek kullandığım ve en son bayram indiriminde aldığım bu güzel renkteki tattoomu anlatacağım bugün :)
 Hemen hemen bir çok blogda bu ürünün yazılarını okudunuz hatta ben de kendi bloğumda on and on bronze rengini de tanıtmıştım.
 Genel olarak yapısı beni hiç şaşırtmadı. Çok kalıcı saatlerce gözünüzde kalsa bile çizgilenme oluşmuyor. Baz olarak kullanılabilir. Ama ben genelde tek başına göz kapağımda kullanıyorum. Hem çok pratik hemde hoş bir görüntü ortaya çıkıyor.
 Acelem olduğu zamanlarda kesinlikle bu farımı kullanıyorum. Günlük makyajınızda çok rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün. Şiddetle tavsiye ediyorum :)



 Gördüğünüz gibi bendeki ürün baya baya kullanıldı. Çöküntü oluşturdum resmen. Düüşünün o kadar severek kullanıyorum. Hatta allığınızla ve pembe rujunuzla da dudakta ve yanakta uygulayabilirsiniz değişik bir parıltı oluşturuyor.

Rengi ise flaşlı ve flaşsız bu şekilde. Ben çok ama çok severek kullanıyorum kendisini :)

Herkese mutlu günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder