İzleyiciler

12 Eylül 2013 Perşembe

Rimmel London Kate ruj 16 numara


 Herkese iyi akşamlar :) Bugün bloğumla çok ilgilendim :) Ve günü 4. yazısıyla karşınızdayım :)
 Bu ruju indirim zamanında almıştım. Elimde bu siyah seriden bulunan tek ruj bu. Yapısı kırmızılar gibi değil. Kırmızılar mat yapıdayken bu rujlar daha parlak yapıdalar. Ama kırmızılara göre bence daha kalıcılar. Nemlendirici uygulamadan da kullanabiliyorum.
 Rengine gelirsek eğer şeftali pembe arası birazda turuncuya kaçan bir renk. Tam tarif edemiyorum. Ama pembe değil :)
 Ben çok severek kullandım :) Ama renk olarak daha çok yaza uygun canlı bir ton. Ben çok bu durumları dikkate almam makyajlarım da. Çünkü kırmızı ve bordo rujları çok kullanamıyorum. Kendime yakıştığını düşünmüyorum.


                                                    Flaşlı hali :)

Normal ışıktaki görüntüsü.
Ben bu ruju son zamanlarda severek kullanıyorum sizce nasıl ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder