İzleyiciler

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Yves Rocher çift fazlı göz makyaj temizleyicisi



Merhaba arkadaşlar :) Size şimdi son zamanlarda severek kullandığım göz makyaj temizleyicimden bahsedeceğim... Benim için rimelleri temizlemek bazen gerçekten işkence oluyor. Rimeller çift fazlı olmayan temizleyicilerle zaten temizlenmiyor. Bunu bir çok kez deneyimledim :) Bundan önce nivea nın temizleyicisini kullanıp bitirdim. Ondan da gayet memnun kaldım ancak yves rocher ondan bir iki tık daha önde gibi geldi bana. Kesinlikle makyajını sorunsuz bir şekilde temizliyor ve göz kenarlarında ve altında herhangi bir soruna yol açmıyor. Nivea bende yağlı bir his bırakıyordu ve sonrasında garnier le tekrar silmek zorunda kalıyordum. Bu makyaj temizleyicisiyle yağlı bir hisle de karşılaşmadım. 22 tl civarında bir fiyata sahip ancak Yves rocher ın güzel kampanyalarıylaa bedavaya almanız da mümkün. 

Çift fazlı kullanıpta memnun kaldığınız göz makyaj temizleyicileriniz neler ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder