İzleyiciler

27 Temmuz 2013 Cumartesi

Pierre F Estheticians Formula 'Gentle Peel Off Mask'




Merhaba arkadaşlar :) Size sevgili Oreo seven kızın dolayısıyla merak edip en azından deneme boyunu alıp denemeliyim dediğim bir maskeden bahsedeceğim. Ben bu maskeyi en son Gratis indiriminde aldım ve ancak yorumlama fırsatına sahip oldum. Maskeyi tam anlamıyla soyamadım belkide her kısma aynı şekilde süremediğim için olabilir. Biraz soyarken zorluk yaşadım. Ancak sonuçtan ise oldukça memnun kaldım. Ufak tefek yüzünüzde yağ bezeleri varsa yok etmekte oldukça iyi. Uygulamadan sonra ise yüzde bıraktığı his ve yumuşaklık gerçekten güzel. Güçlü bir maske olduğunu düşünüyorum. Tekrar Gratis'e özel bir indirim olursa büyük boyunu almakta artık tereddüt etmem :) Ancak normal fiyatından gidip alacağımı sanmıyorum. Çünkü evde çok fazla maskem var. Sanırım biraz azaltmam gerek. Ürünü iki kere kullandım ben. Fiyatı ise 3.5 tl olması lazım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder