İzleyiciler

27 Temmuz 2013 Cumartesi

Essence I love stage far bazı





 Merhaba arkadaşlar bugün size Mayıs ayından beri kullandığım far bazımdan bahsedeceğim :) Gördüğümüz okuduğumuz bir çok far bazı bulunmakta kimisi pahalı kimisi ise uygun fiyatlı. Ben ilk tercihimi Essence markasından yana kullandım ve kesinlikle pişman olmadım. Memnun olmayan insanlarda olmuş tabi ki beklentiyle alakalı bir durum olduğunu düşünüyorum. Benim far bazından beklentim Farın rengini daha belirgin hale getirmesi ve bir süre çizgilenmelere engel olması.
 Bu baz ile ilgili görüşüm ise farın rengini verme konusunda gayet başarılı kalıcılığı sağlama açısında ise 4 saat civarında sorunsuz bir kullanım sağlaması :) Açıkçası bitene kadar da bir far bazı arayışı içine girmiyorum çünkü gayet beklentilerimi karşılayan bir ürün. Belki bitirdiğim zaman The balm'ın far bazını deneyebilirim. Yada yakında güzel bir indirim olursa deneyebilirim. Şimdi farın rengini nasıl belirgin hale getirdiğine bakalım flaşlı ve flaşsız görüntülerle..



 Gördüğünüz gibi essence in kendi gri farında arada ciddi bir fark oluştu. Genelde essence in farlarını ben bazsız kullanamıyorum. Bazlı ise gayet güzel renkleri mevcut :)


Ürünün kullanım ömrü 6 ay. Normal satış fiyatının 8 tl olması lazım ben % 50 indirimde alıp şanslı olmuştum :)

Herkese mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder