İzleyiciler

1 Temmuz 2013 Pazartesi

Yves Rocher Pure System Spot Corrector ( Sivilce Kurutucu )

 Herkese iyi akşamlar :) Umarım herkesin günü güzel geçmiştir :)
 Size Yves Rocher 'ın geçen günlerde aldığım sivilce kurutucusundan bahsetmek istiyorum. Öncelikle bu tarz ürünlerden gerçekten çok fazla iyileştirici etki beklemeden sırf hadi bunu da deneyeyim bakalım diye aldığım bir üründü. Ancak beni 3 günde dehşet derecede şaşırttı :) Ve çok mutu oldum bir kaç küçük sivilcem beni son günlerde ciddi rahatsız ediyordu ve bu ürünü kullanmaya başladım. Normal kullandığım kapatıcılarla çok da iyi kapanmıyorlardı hatta. Bu ürünü kullanmaya başladığımın ertesi günü ciddi anlamda şişliğin azaldığınıı kızarıklığının da azaldığını farkettim. Ve kullanmaya gün içinde de makyaj altında ve gece devam etti şu anda ciddi anlamda kaybolmuş durumdalar. Bu ürünün rengi beyaz tenliler için çok da uygun deği sadece ürünü kullanıp dışarı çıkmak bir hayal olur ama makyajın altında gerçekten çok iyi bir kapatıcı özelliği görüyor. Ve iyileştiriyor. Ben indirimle 18 tl civarında bir fiyata aldım. Sanırım şu an daha da ucuz bir fiyata sahip. Kesinlikle bir denemenizi ve etkilerini gözlemlemenizi öneririm. Ben bu ürüne aşık oldum sanırım vazgeçilmezlerim arasında yer alacak ... Benim bu ürünle ilgili tek problemim 10 ml olması :( Gerçi çok az kullanıldığı için uzun süre gidebilir de şu an kestiremiyorum. Ayrıca yapısı bildiğimiz kapatıcılara göre daha katı ve bölgesel uygulayacağınız için dağıtmıyorsunuz :)
 Rengi ise bu şekilde... Flashlı çekim olduğu için daha açık renk çıkmış ama daha kayısı tonlarında bir rengi var :)

 Herkese sivilcesiz ve güzel ciltli günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder