İzleyiciler

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Son zamanlardaki favori makyaj malzemelerim #1

 Merhaba arkadaşlar :) Son zamanlarda çok sık kullandığım ve bittikçe yenisine sahip olmak istiyeceğim makyaj malzemelerimden bahsetmek istiyorum. Aslında bir çoğunun da ayrıntılı yazılarını daha önce hazırlamıştım şimdide toplu olarak kısa kısa bahsedeceğim :)
 İlk olarak balm jovi paletten bahsetmek istiyorum ... Bir yere tatile gidecekseniz yada kısa bir seyahate yanıma tek başına bu ürünü alsam birde fırçalarımı gayet tüm makyajımı yapabilirim sanırım içinde ihtiyacımız olacak bir sürü malzeme var zaten aydınlatıcı allık farlar ve rujlar :) En ama en favori ürünümdür kendisi :)

Bir diğer the balm ürünüm olan sexy mama :) Bu pudra nın çok fazla kapatıcılık özelliği yok ama cildi matlaştırması makyajı sabitlemesi ve doğal duruşu o kadar güzel ki vazgeçemiyorum :) Yeni bir indirim olursa yedekleyebilirim :)

Pure beauty bulgarian rose bb krem :) Ya bir bb krem fondötene ne kadar yakın olabilir işte bu ürün kadar yakın olabilir :) güneş koruma faktörünün yüksekliği ise tam bana göre kaç defa kullandıysam bu kremi arkadaşlarım kıpkırmızı olurken bana hiç birşey olmadı güvenle kullanıyorum ve kesinlikle biterse alacağım tekrardan  :)

Maybelline color tatoo on and on bronze :) Günlük makyajımın vazgeçilmezi :) bir de eyeliner çektiğim zaman hazırım o kadar güzel :) kolay koay bitebileceğini sanmıyorum :)

Maybelline jel eyeliner :) tek kelimeyle mükemmel onsuz yapamammmm :)

Garnier sivilce kapatıcı roll on ... Ah bir buçuk yıldır benimle çok ama çok bereketli :) hep biticek sanıyorum bir gün ama bitmiyor :) çok seviyorum kendisini :)

Kate moss 101 :) Elim başka hiç bir ruja gitmiyor balo olsun mezuniyet töreni olsun fotoğraf çekimi olsun son zamanlarda hep bu rujumu kullandım günlük hayatta da çok sık kullanıyorum :)

Rimmel 3in 1 bronzer :) Şu sıraar en ok sevdiğim allığım :) Artı aydınlatıcımda :)

Rimmel scandaleyes kalem far :) Şampanya renginde kalem far şu sıralar vazgeçilmezlerimden ... Kalemi açarken vicdan azabı çekiyorum resmen biticek :(

Alix avien volume plus maskara... Hangi maskarayı kullanırsanız kullanın üzerinde bu maskarayla geçin yeter :) Ben tarama amaçlı kullanıyorum ve tek tek ayrılmış kirpikler elde ediyorum ayrıca alt kirpiklere uygulamak için çok kullanışlı detaylı yazısını hazırlayacağım :)


Benim son zamanlardaki vazgeçilmezlerim bunlar :) Sizinkiler neler ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder