İzleyiciler

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Alix Avien volumplus maskara


  Merhaba arkadaşlar size bugün çok sevdiğim bir maskaradan bahsedeceğim :) Bu ürünü watsons ın bir indiriminden fırçasını bile görmeden şans eseri aldım. İyi kide almışım bayılarak kullanıyorum. İlk olarak bu maskarayla ilgili olarak söylemem gereken tek başına kullandığım da iyi sonuç vermediği. Ancak ben bu maskarayı Başka bir maskarayı kullandıktan sonra en son kirpiklerimi taraıp ayırmak için kullanıyorum ve sonuç harika :D gerçekten bittikçe alacağım bir ürün oldu. Yada almam başka maskaralara daldırarak kullanırım çünkü benim için bu ürünün en sevdiğim yanı fırçası oldu :)
     Gördüğünüz gibi fırça normalde kısa yapılardan oluşuyor Ancak bir sırası daha uzun tarak gibi bir kısımdan oluşuyor bende bu kısmı ile en son kirpiklerimi tarıyorum ve tek tek ayrılmış mükemmel kirpikler elde ediyorum :) Diğer kısımlarını ise alt kirpiklerime maskara sürmek için kullanıyorum :)
  Gerçekten çok ama çok severek kullanıyorum. Normal stış fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 10 tl civarı gayet uygun fiyatlı benim anlattığım özellikte bir maskara arayışındaysanız çok severek kullanacaksanız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder