İzleyiciler

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Watsons, Gratis, Seçil ve Deichmann alışverişi :)

 Merhaba arkadaşlar :) Malum indirimler peşi sıra geldi :) bende farklı zamanlarda olmuş olsa da Watsons ve Gratis alışverişimi birleştirdim ve bu sonuç ortaya çıktı :) En rahat bu Gratis indirimini atlattım :) Makyaj düzeltme çubuğu ve the balm fırça ile :) mutluyum :) Maybelinne nin bu suya dayanıklı pudrası ilgimi çekti ve malum pembe ruj hastalığım yazılarını yakında blogda göreceksiniz zaten :) Loreal'in temizleme suyunu da zaten almak istiyordum. İlk izlenimleri ise gayet olumlu :) Ojelerin renklerine bayıldım :) tanesi 2.25 tl ye gelinceyse mükemmel oldu :)

 Seçil mağazasındansa bu güzel Craft marka çanta ½70 indirimle 50 tl ye benim oldu (Babacığımın bayram hediyesi) Çok sevdim kendisini :)

 Ben ayakkabılara dayanamıyorum . Ölüyorum görünce hani bunu anlatacak tarif edicek sözler yok maaesef. Bu markanın ayakkabılarını ise çok seviyorum. Hem &50 indirim hemde 3 al 2 öde gibi bir kampanya olunca ise mükemmel oldu. Ve bu güzellikler artık benim :)
 Benim güzel bebeklerim :)


Benim senelik alışverişim oldu sanırım artık :)

Herkese mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder