İzleyiciler

19 Ağustos 2013 Pazartesi

Flormar cc cream ( CC02 )

 Merhaba arkadaşlar :) Flormar son zamanlardan gerçekten farklı ürünleriyle dikkat çekmekte. Ve mağazada ettiğim sohbet sonuucun da öğrendiğim kadarıyla artık kendi mağazaları haricinde hiç bir yerde satışı olmayacakmış. Buda artık farklı fiyatlarda ürünlerini bulamayacağımızı gösteriyor. Ayrıca kalitesini gerçekten artırdığını düşünüyorum. Ve eskisine göre ürünlerini daha bir güvenle kullanıyorum. Son zamanlarda çıkardığı bu cc kremi gerçekten büyük bir merakla aldım. Bakalım yorumların neler ?



 Bendeki çeşiti yeşil olanı. Yani kızarıklıkları nötürleyen çeşiti. Genel olarak ilk baktığınızda kaliteli bir duruşu var ben dış tasarmını beğendim.


 Ürünün bence en büyük ve tek sıkıntısı tüp şeklinde olduğu için kapağını açtığınız anda fazla miktarda bir ürün resmen fışkırıyor ve boşa gidiyor. Kapağı açarken cidden dikkatli olunması lazım ki ben bu tarz ürünlerde hep bu sorunla karşılaşıyorum. Ürün ise içinde yeşil küçük tanecikler bulunduruyor ve ürünü kullanırken bu tanecikler patlıyor. Ben bir süredir bu ürünü kullanıyorum ve cildimde hiç bir kötü etkisi ile karşılaşmadım.


 Ben kızarıklıklar konusundaki etkisini elimin üzerindeki bir izde göstermek istedim. Bu ciddi bir kırmızılık yüzümüzde bu kadar kızarıklıklar varsa zaten bu ürün ve benzeri ürünler onları kapatmak için yetersiz olacaktır. Ancak bu kadar kırmızılıkta bile ciddi bir etki gösterdiğini söyleyebilirim. Yağlı ciltler bu ürünü tek başına kullanacaklarsa parlama sorunu ile karşılaşabilirler. Kesinlikle pudra ile bunun önüne geçilebilir. Ben cildimde gerçekten hoş göründüğü düşünüyorum ve kızarıklar üzerinde ciddi etkisi var. Bu ürünü gerçekten çok sevdim. Fiyatı ise 23 tl civarında. Kesinlikle bir şans verin derim.

Diğer çeşitlerini kulanan arkadaşlar varsa yorumlarını merak ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder