İzleyiciler

3 Ağustos 2013 Cumartesi

Flormar Terracota Eye Shadow Quartet (87)


 Merhaba arkadaşlar :) Bugün size Flormarın bu güzel terracota paletinden bahsedeceğim. Ben bu paleti balo için yapacağım makyajda kullanmak için almıştım. Siyah far arayışındaydım. Simli oluşlarıda gece makyajı için biçilmiş kaftan oldu. Ve hemen aldım. İyi ki de almışım gerçekten renkleri çok işime yaradı. Ve farların kalıcılıkları ve renk vermeleri gerçekten çok hoş. Çok fazla günlük makyajlarda kullanabileceğiniz bir palet olmasada özel günler ve dramatik makyajlar için gerçekten güzel iş çıkarıyor.
 Bir far paleti için daha fazla neler söylenir bilmiyorum. Farların tozutmaları ise her far gibi açıkçası. Ben daha tozutmayan far göremedim. Bu yüzden dikkatli kullanmak lazım.

 Kolumda farların duruşları ise şu şekilde;


 Flaşlı ve flaşsız olarak ayrıca baz kullanmadan renkleri bu şekilde. Bazda kullanıldığı zaman daha da koyu renkler elde edebilirsiniz.
 Uygun fiyatıyla denenebilir bir ürün :)
 Herkese mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder