İzleyiciler

15 Ağustos 2013 Perşembe

Son Zamanlardaki Favori Ürünlerim #2

 Merhaba arkadaşlar :) Bugün size ikinci kez hazırladığım bir yazı dizisi hazırlıyorum :) Her ay favori ürünlerimi sizinle paylaşacağım. Geçtiğimiz zamanlarda kullandığım ve kullanmaktan zevk aldığım ürünleri sizler için bir araya getirdim şimdi tek tek neler olduğuna bakalım :)
 İlk olarak Rimmel'in 3in 1 brozerı. Bu ürünü aldığım günden beri devamlı allık ve aydınlatıcı olarak kullanıyorum. Geçtiğimiz ay da favori ürünlerimden biriydi :)
 Yine değişmeyen favorilerimden biride Rimmel'in 101 numaralı ruju. Bu rengi gerçekten çok seviyorum. Diğeri ise Pure Beauty'nin bb kremi. Bu ürün bitirme projemde olduğu için içinde çok az bir miktarı kaldı. Gerçekten çok severek kullanıyorum. Elimdeki kremlerim bitince tekrar alabilirim :)
 Benri koyu renk ojeler için asetonu ise son günlerde severek kullanıyorum. Çok fazla oje kullanmıyorum ama kullandığım zamanda kalıntısız olarak temizliyor. Tekrar tekrar alırım :)
 Yves Rocher çift fazı göz makyaj temizleyicisi de son zamanlarda favori ürünerimden birisi oldu. Makyajımı kalıntısız bir şekilde temizliyor.
 Rimmel'in yeni serisindeki Kate imzalı bu renge aşık oldum :) Umarım bozulmadan uzun süre benimle kalır bu oje :)
 En son Watsons indirimden aldığımdan beri elimden düşmeyen bir diğer ise Maybelline'in color tatoo larından pink gold. Bazen sadece bu ürünü sürüp çıkıyorum ve çok hoş bir görüntüye ulaştırıyor çok sevdim. Yakında ayrıntılı yazısını mutlaka hazırlayacağım.
 The balm sexy mama transparan pudra. Kesinlikle her daim favorim olacak :) Çok doğal bir görüntü sağlıyor ve parlamayı kesinlikle önlüyor :)
 The balm fondöten fırçası. Aslında elimde bu ay başka bir fondöten fırçası bulunmadığı için favorilerime girmiş bir ürün oldu. Bazen sevdim bazen sevmedim. Ama yine de çok kullandım :) Ayrıntılı yazısını hazırlayacağım bu ürününde kısa zamanda :)
 Loreal super liner eyeliner :) Daha önce blogda yazısını hazırladığım bir üründü. Bir süredir kullanmıyordum. Jel eyeliner kullanıyordum. Ancak son zamanlarda daha kolay geldiği için kalem eyeliner lara yöneldim tekrardan. Ve kesinlikle favorim bu eyeliner :) Çok rahat kullanılıyor ve siz silene kadar göznüzden asla çıkmıyor. Rengi solmuyor ve dağılmıyor :)
 Gelelim son zamanlardaki favpri rimellerime :) Sevgili Görkem'in tavsiyesiyle aldığım Rimmel'in bu rimeli gerçekten çok güzel kendisine bayıldım tek kelimeyle bende ayrıntılı yazısını hazırlamak istiyorum. Diğer rimelim ise Lorealin excess maskarası. Uzun zamandır benimle kuruma bile yapmadı hiç bir şekilde. İndirim zamanında kesinlikle tekrar alacağım bir ürün oldu kendisi. Kirpikleri hem tek tek ayırıp hemde volum vermesine bayılıyorum. İstediğim bütün özellikleri bu rimelde buluyorum.
 Son olaraksa Yves Rocher'ın sivilce kapatıcısı ve kurutucusu favori ürünüm oldu. Gerçekten makyajın altında hem kapatıcı hemde kurutucu olarak kullanabiliyorsunuz. Kurutma konusunda kullandığım en başarılı ürün.


Sizin favorileriniz neler ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder