İzleyiciler

23 Ağustos 2013 Cuma

Günün Kombini #3

Merhaba arkadaşlar :) Son zamanlarda kıyafet kombinlerimi de paylaştığım yazılar olmuştu. Daha çok kozmetik ürünü tanıtmak istediğim için bir süredir paylaşmamıştım. Yazın son günlerini yaşarken sizlere bu yaz çok sevdiğim bir elbisemi göstermek istedim. Kesinlikle bu yaz çok severek giydim :) Kendisi sevgilimin bana hediyesiydi.



 Lcw 'nin bu yaz çıkardığı elbiselerden en beğendiğim bu elbiseydi :) Şu an indirimde 20 tl biz ilk çıktığı zaman almıştık. Beğendiyseniz çok uygun fiyata sahip olabilirsiniz. Ancak renk seçeneği mağazalarda gördüğüm kadarıyla fazla kalmamış.
 Bu elbisenin en çok yakasındaki boncukları seviyorum. Kolye gibi durduğu için haricinde bir aksesuar kullanmama gerek kalmıyor. sadece bir bileklikle halledebiliyorum. Ayrıca elbisenin sırtındaki kalp şeklindeki penceresi de çok hoş bir detay.
 Ayakkabı olaraksa Deichmann dan 19.90 a aldığım bu güzel converse modelindeki ayakkabıları tercih ediyorum. Ben genelde böyle tatlı kısa elbiselerde babet yada bu tip ayakkabıları seviyorum. Bu cici tarzdaki elbiselere topuklu ayakkabıları hiç yakıştırmıyorum nedense :)

Sizler beğendiniz mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder