İzleyiciler

17 Ağustos 2013 Cumartesi

Alışveriş # 15

 Merhaba arkadaşlar :) Bugün güzel fırsatlar yakaladığım bir alışverişimden bahsetmek istiyorum. Penti Çok güzel bir indirime girmiş. Bikini üst ve altlarında ciddi bir final indirimi var. Bu gördüğünüz bikini üstü 29.60 tl den 8.75 tl ye düşmüştü bu rengi çok sevdiğim için kaçırmak istedim. Bir bakmanızı tavsiye ederim :)

 Diğer ürünleri ise Rossmann dan aldım. Acne Patch ürününü geçenlerde bir blogda görmüştüm. Bakalım benim ara ara çıkan çıkmakta olan sivilcelerime iyi gelecek mi ? :) kısa sürede yorumlayacağım umarım faydası olur :) Fiyatı 6.75 olması lazım.
 Bir güzel fiyata yakaladığım ise Rival'in bu yağ emici mendili. Bu ürünün kutuda olması ve içinde de aynası bulunması çok hoş. Ve içinde 75 tane var. Fiyatıda 1.90 :)
 Son ürünüm ise Olay'in bu jel nemlendiricisi. Hakkında güzel yorumlar okudum. Fiyatını da 12.40 olduğunu görünce hemen aldım :)

 Sizler bu ürünleri kullandıysanız tavsiyelerinizi bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder