İzleyiciler

1 Ağustos 2013 Perşembe

Watsons ve euromoda alışverişim :)

 Watsons yaptığı bu güzel indirimle bizi çok sevindirdi. Ancak Watsons'taki çalışanlarla ilgili ciddi sıkıntılar mevcut. Bu yazım dolayısıyla bunu artık dile getirmek istiyorum devamlı Ankara/Optimum mağazasındaki çalışanların bazılarıyla sorun yaşıyorum. Artık gına geldi. Devamlı bir sinir harbiyle mağazadan çıkmak zorunda kalıyorum. Watsons'ın bu tarz sorunlarını da sadece benim yaşamadığımı biliyorum. Artık buna bir çözüm bulurlarsa hepimizi çok mutlu edecekler:(
 Gelelim aldıklarıma
 Daha önce kendime bir liste yapmıştım zaten. Ama bu listenin baya bir dışına çıktım maalesef ki. Sanırım internet alışverişim beni bir süre daha beklemek zorunda kalacak.
 Aldıklarımın listesi ise şu şekilde
1) John frieda yoğun bakım maskesi. (18 tl civarıydı)
2) Rimmel London 25 saat kalıcı fondoten ( 8 tl civarı)
3) Rimmel London kate moss 101  depoladım :) (6.50 tl )
4) Rimmel London Lash acceletor rimel (9.99tl)
5)Rimmel London Match perfection kapatıcı (7.5tl civarı)
6)Rimmel London Kalem eyeliner (7.99 tl )
7)Maybelline affinitone fondoten ( 9.99tl )
8) Maybeline color tatoolar ( 8 tl ) :)

Benim aldıklarım bunlar sanırım bir kez daha uğrayacağım ama kesinlikle başka bir mağazasına uğrayacağım artık bıktım çünkü bildiğiniz kavga ediyoruz çalışanlarla.

Euromoda dan aldığım miniklerim ise şunlar

Çok tatlılar :)
Kalpli küpe 2.5 tl
Fiyonk küpe 3.5 tl
Yüzü 2 tl :)

herkese güzel günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder