İzleyiciler

19 Ağustos 2013 Pazartesi

Yazlık kıyafet alışverişim :)

 Merhaba arkadaşlar :) Ankara 'da bulunduğum için yıllardır piyasadan daha ucuza ve güzel ürünler bulabildiğim bir mağaza var adı Gezer. Özellikle Kızılay'da adım attığınız her yerde bu mağazadan görebilirsiniz. Ben bu mağazanın Ümitköy'deki şubesine sürekli giderim. Ve bugünde uğradım ve kendime uygun fiyatlı bir kaç parça kıyafet aldım. Fikir vermek amacıya da sizlerle paylaşmak istedim bakalım neler almışım :)


 Bu güzel dantel detaylı sarı gömleğin en çok yakası hoşuma gitti. Çok severek aldığım bir şifon gömlek oldu. Fiyatı 16 tl :)


 Bu pembe gömleğinde rengine vurularak aldım :) Cep kısmına kadar şifon detayı mevcut. Fiyatı 9.90 tl.


 Bu değişik desenli siyah detaylı önden bağlamalı gömleğinde beni en çok fiyatı cezbetti. 5.90 tl :)


 Bu gömleğin ise hem şifon olması hemde fiyatı yüzünden aldım :) 5.90 tl.

 Gezer mağazasından aldığım son ürünüm ise bu güzel beyaz pantolon oldu. Bu pantolonun bende farklı renkleri de mevcut. Özelikle başka markadan almıyorum çünkü bu pantolonun yıkadıktan sonrada üzerindeki ütü izi hiç bozulmuyor :) Buda bana çok büyük bir kolaylık sağlıyor. Fiyatı 35 tl :)

 Bu hasır şapkayı da haftaya tatile gideceğim için aldım. Fiyat 6.50 tl

 Son olarak ise Deichmann mağazasından bu çantayı aldım. Siyah bir çantaya ihtiyacım vardı. Ve bu markayı gerçekten çok seviyorum. Fiyatı 40 tl.


Herkese güzel günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder