İzleyiciler

1 Ağustos 2013 Perşembe

Flormar ürünlerim :)

 Merhaba arkadaşlar :) Blogda elimde bazı markaların olan ürünlerini toplu halde göstermek istedim merak ettikleriniz varsa bende yorumlayabilmem için ve genel görüşlerimi belirtebilmem için daha uygun olacağını düşündüm.
 Flormar markasını çok uzun zamandır kullanıyorum. Eskiden fondötenleriyle sorun yaşadım o yüzden fondöten tarzı ürünlerinden uzak duruyorum. Ama son zamanlarda gerçekten farklı ürünleri ve koleksiyonlarıyla dikkat çekmeyi başarıyor.
 Gelelim ben bu markadan nelere sahibim :)


Genel olarak bir çok farklı ürününü denedim. Kullanıp bitirmiş olduğum ürünüde çok fazla oldu. Genel olarak fondötenleri hariç ürünlerini seviyorum. Fırçalarını özellikle çok fazla merak ediyorum :)




 Merak ettikleriniz varsa sorularınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder