İzleyiciler

20 Ağustos 2013 Salı

L'oreal Paris Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

 Merhaba arkadaşlar :) Ben makyaj temizleme suları konusunda biraz hassasım hatta baya hassasım. Bioderma haricinde Bir süre öncesine kadar hiç kullanmamıştım. Ama artık daha uygun fiyatlı ürünlerden de elimde bulunsun istedim. Bu ürününde objektif yorumları gayet iyi olunca indirim zamanında aldım. Ve o günden beri kullanıyorum. Yorumlamak için beklemek istedim. Cildimin bir tepki gösterip göstermeyeceğini gözlemek istedim ve şimdi yorumlamaya hazırım :)

 Cilt makyajını gerçekten harika bir şekilde temizliyor. O konuda hiç sıkıntı yok. İlk günlerde cildimde yapış yapış bir his bırakıyordu. şimdilerde ise nasıl oldu bilmiyorum ama o his yok. Göz makyajı konusunda ise çok başarısız. Kesinlikle reklamlardakine aldanmamak lazım. Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu bittikçe alabilirim. Bu tarz ürünlere daha fazla ihtiyacımız var :)

 Ürünle ilgili sorun denilir mi bilmiyorum ama benim kapağından dolayı sorunum var. Sanırım şişenin dikdörtgen tasarlanmış olmasından dolayı ters çevirip pamuğa aldıktan sonra baya bir ürün boşa gidiyor. Bu yüzden de ürün hızla azalıyor.
 Fiyatı normalde 15 tl civarında. Ama ilk ıktığı süreçte 10 tl civarında satıldı. Şu anda fiyatı hakkında yorum yapamayacağım :)

Herkese güzel günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder