İzleyiciler

6 Ağustos 2013 Salı

Bitenler #3

 Merhaba arkadaşlar uzun zamandır bitenler postu yapmıyordum. Biriktirmek bana biraz zor geliyor açıkcası ben bitince hemen atmayı kurtulmayı sevenlerdenim. Bende kendimce fotoğraflarını hemen çekip atmakla çözüm buldum ve bazıların kaybettim :( Ama şu an biriktirdiklerimle yorumllamaya başlıyorum;

İlk olarak bu sıvı saç kremini bu ay bitirdim. Şampuanı ile birlikte kullandım. Kokusuna da verdiği yumuşaklığa da bayılıyordum.Ama yenisini almadım çünkü elimde başka bitmesi gereken sıvı saç kremlerim mevcut :) ama çok sevmiştim :)

 The body shop'ın cherry blossom yani japon kirazı özlü parfümü. Kokusunu çok kalıcı bulmadım. Hoş tatlı bir kokuydu ama kalıcılığı hiç yoktu sevmedim. Tekrar almayacağım bir ürün oldu kendisi.

 Bir ara palette 5.5 e geçmiş olsam da tekrar eski saç rengime döndüm :)  Garnier'in saç boyalarından gerçekten çok memnunum. Ne bir dökülme ne de benim saçımda yıpranmalara neden olmuyor. Yada ben mi öyle hissediyorum bilmiyorum. Ama vicdan azabı duymuyorum nedense bu boyayı kullandığımda :)

 Nivea'nın bu deodarantını çok severek kullandım. Koruması ve kokusu gayet güzeldi. Ama şu an stres protect'i kullanıyorum o yüzden tekrar almadım.
 Isana deodarantın bu deneme boyu da bitti. Daha önce detaylı olarak ta bu ürünü tanıtmıştım. Sanırım kokusu en kalıcı deodarant bu oldu bugüne kadar kullandıklarımın arasında. Deneme boy olmasına rağmen baya bir süre de kullandım kendisini baya bereketli bir üründü. Elimdeki deodarantım bittiğinde büyük boyunu alabilirim :)
 Oriflame ruj: Açıkcası bu markanın rünlerini hiç sevmiyorum geçmişten kalmış bir rujdu muhtemelen tarihi geçti ve çöpe gitti.

 Bioderma Akn krem: Hayatımın ve cildimin kurtarıcısı kremim sivilcelerim çıktığında en büyük destekcim. Bittikçe alıyorum. Onsuz yaşayamıyorum.
 Restorex dökülme karşıtı krem: Çöpe gitti kendisi hiç bir etkisi yok bence uzak durun.
 Loreal Elseve onarıcı şampuan: Çok severek kullandığım bir şampuandı. Şu an nem serisini kullandığım için yenisini almadım. Ondan da çok memnunum :)
 Pierre f Mask: güzel bir üründü. Başka bir indirim zamanında tekrar alabilirim :)

 Garnier pure active kapatıcı roll on : Bitirme projemde yer alıyordu kendisi bir anda bitti nasıl oldu anlamadım :( Asında çok seviyordum yenisini alacağım kesinlikle :(
 Gliss onarıcı saç kremi: Yine severek kullandığım ve bitirme projemde olan bir ürün. Severek kullanıyorum. Gerçekten kolay tarama sağlıyor. Kokusunu da gerçekten tanımlayamıyorum ama çok seviyorum.
 Deborah rimel: Ya ne desem bilemiyorum . Bu rimel suya dayanıklıydı ve anneler günü indirimi zamanında almıştım. Ama doğru düzgün kullanamadım. Ve bana çıkarırken özellikle eziyet oldu. Kirpiklerimde güzel etkilerde bırakmadı pek sevemedim. Bu markadan başka bir rimel bile alacağımı sanmıyorum.

Benim bu sefer biten ürünlerim bunlardı sizin de aralarında kullandığınız ürünler oldu mu ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder