İzleyiciler

4 Ekim 2013 Cuma

John Frieda Onarıcı Bakım Maskesi

 Merhaba arkadaşlar bir süredir bloğumla iş hayatımdan dolayı ilgilenemiyorum ama yazılarınızı ve yorumlarınızı elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum. İnanın alışveriş postu yapmaya bile vakit bulamıyorum. Durum gerçekten çok vahim. Ama bugün fırsat bu fırsat bir kaç ürünün yorumlarını sizinle paylaşacağım. İlk konuğumuz iki aydır kullandığım ve sonunda yorumlamaya hazır olduğum bu güzel maske :)
 John Frieda ürünlerini her zaman merak etmişimdir. Bu serinin şampuanını kısa bir süre kullanmıştım. Memnun kalmıştım. Watsons'ta indirimde olduğu bir dönemde bu maskeyi aldım. Haftada bir olmak kaydı ile saçımda 5-10 dakika arasında bekleterek kullandım.


Ürünün ilk olarak dikkatimi çeken yönü mükemmel kokusu. Tarif edemediğim ama bayıldığım bir kokusu var. Kullandığım süreçte en önemlisi saçlarım gerçekten çok yumuşadı ve kırıklarım sanki daha az oluştu. Ayrıca saçıma fark edilir bir parlaklık kazandırdı.
 Ürünün benim için bir eksisi var. Oda miktarıı ve fiyatı .Miktar az fiyat pahalı. Sanırım yine bir indirimde denk gelirsem alırım. Ama başka sevdiğim maskeleri de kullanmaya devam ediyorum.


Ürünün yapısı bu şekilde. rengi beyaz benim elimde ancak iki haftalık kullanım kaldı. Aslında haftada bir kullanımla gayet uzun süre giden bir maske. Fiyatını sorun etmeyecekseniz gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum:) Fiyatı 25-30 tl arasında idi. İnternette daha uyguna bulunabilir.
Herkese mutlu günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder