İzleyiciler

7 Ekim 2013 Pazartesi

Mim : Blogger buluşması

Merhabalar :) Sevgili Bal böceği ile kozmetik beni mimlemiş :) Hazır bugün vaktim varken hemen yapmak istedim :)

Bloğunuzun adı ?

Kozmetik cicileri

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söylermisiniz ?

Ankara - Eryaman tarafında yaşıyorum. Doğduğumdan beri Ankara'dayım :)



 Blogger Buluşmalarına katıldınız mı ?

Hayır hiçbir blogger buluşmasına ve etkinliğine katılmadım.

Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması olsa katılmak istermisiniz ?

Eğer uygun olursam tabi ki katılmak isterim :)

Sizce bir blogger buluşması etkinliği nasıl olmalı ?

Ben tam bir kahve hastasıyım :) Ve de tatlı kesinlikle sıcak bir kahve olan bir mekanda olmalı gerisi bana göre hiç önemli değil. O mekanı güzelleştirecek kişiler içindeki insanlardır nasıl olsa :)

Bu mimi yapmak isteyen bütün arkadaşlarım sizleri de okumak istiyorum :) ve mimliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder