İzleyiciler

7 Ekim 2013 Pazartesi

Watsons Biralı Saç Maskesi

Merhabalar :)

Bugün size Watsons'ın uzun süredir almak istediğim maskesine kavuştuktan sonraki yorumlarımı anlatacağım.

 İlk olarak miktarının 500 ml olması mükemmel bir durum fiyatına göre :) Bolca kullanıyorum :) Alacağım zaman sütlü olanını tercih edecektim ama maalesef kalmamıştı. Bende biralı olanını tercih ettim. Kapağı kullanım açısından çok rahat dibine geldiğiniz zaman bile rahatlıkla kullanabilirsiniz.
 Bendeki çeşiti hacim vermeyi vaad ediyor. Bana kalırsa bunlar maskeden ziyade krem. Ki ben maske değil krem olarak kullanıyorum. Vaadini yerine getiriyor mu derseniz bence hayır. Ama saçımda çok güzel yumuşaklık ve tarama kolaylığı sağlıyor. Banyodan sonra sıvı saç kremi kullanmadan rahatlıkla saçımı tarayabiliyorum. Ki bu benim için çok iyi bir özellik :) Ve almam için kesinlikle yeterli bir sebep. Bana çok uzun süre gideceği düşüncesindeyim. Bu bittikten sonra kesinlikle başka çeşitlerini de deneyeceğim.

 Gördüğünüz gibi rengi dışarıdan görüldüğü gibi sarı değil beyaz :) Gayet krem formunda bir ürün. Ben çok sevdim . Aldığıma pişman değilim :) Bitince tekrar tekrar alacağım bir ürün oldu :)
 Fiyatı 7-8 tl arasında.

Herkese mutlu günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder