İzleyiciler

4 Ekim 2013 Cuma

Rimmel London Match Perfection Fondöten

 Merhaba arkadaşlar :) Size son günlerde severek kullandığım bir ten ürünümden bahsedeceğim. Rimmel London ürünlerini hepinizin bildiği gibi çok severek kullanıyorum. Türkiye'de bulunmayan serilerini de aşırı merak ediyorum. Ama şimdilik olanlarla idare ediyoruz :)
  Normalde çok beyaz tenliyim ve ten ürünlerinde renk bulmakta cidden zorluk yaşarım. Ama nedense Rimmel'in en açık renkleri her zaman cildimle çok güzel uyum sağlıyor.
 Bu ürünün yapısı çok hafif. Bb krem formunda bir ürün olduğunu düşünüyorum. Kullandığım zaman hiç bir ağırlık hissetmiyorum. Akşama doğru biraz uçup gidiyor sanki. Ama en az 5 saat sizi idare edebilir düzeyde.

 Şişesi gördüğünüz gibi pompalı. Gayet kullanım rahatlığı sağlıyor. İki pompa tüm cilde yetiyor. Kullanım süresi 18 ay. 18-20 tl gibi bir fiyata sahip.

Kapatıcılığı için ise önce fondötensiz bileğimi sonrada ışıklı ışıksız fondötenli halini göreceksiniz.



 Kapatıcılığı çok yüksek bir ürün değil. Ancak günlük kullanım için bana göre yeterli :) bb kremden bir tık üstte diyebilirim :)

Umarım faydalı olmuştur.

Herkese mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder