İzleyiciler

9 Ekim 2013 Çarşamba

L'oreal Göz ve Dudak Makyaj Temizleyicisi

 Herkese Günaydınlaaarr :) Bugün güne indirim haberiyle uyandık. Ama maalesef aldığım bir kararla bu indirimi boş geçirme kararı verdim ve bir şey almayacağım :) Bunda son zamanlarda çok fazla alışveriş yapmış olmamın verdiği huzursuzlukta diyebiliriz :)

Gelelim bugün sizlere tanıtacağım ürüne. Ben göz makyajı çıkarmakta çok sıkıntılyım. Kesinlikle çift fazlı ürün kullanmam gerekiyor. Bir çok markanın ürününü de denedim. Sıra bu üründe;



Bu üründe tabiki çift fazlı. Kullandıktan sonra aşırı bir yağlı his bırakmıyor. Göz altlarım da bir sorun yaratmadı. Makyajı gerçekten güzel çıkartıyor. Ama yine nasıl oluyorsa sabah kalktığımda göz altlarım rimelin kalıntılarıyla buluşuyor. Memnunum diyemiyorum. Ama kötünün de iyisi olduğunu düşünüyorum. En azından gözümü yakmıyor. Ve kullandığım anda güzel temizlediğine inanıyorum. Tekrar alırmıyım derseniz. Mecbur kalırsam alırım. Ama yine farklı ürünler denemeye devam edeceğim :)

Lorealin temizleyicileriyle ilgili benim sorunum ambalajları:( Nasıl bir şeyse bu kadar dikdörtgen yapmak. Ürünü pamuğa alırken bir kısmı da tasarımından dolayı boşa gidiyor. Bu durumu hiç sevmiyorum.

Üürn 125 ml ve 6 ay kullanım süresi var. Ama ben bu tarz ürünleri 6 aya kalmadan zaten tüketiyorum :)

Fiyatı aylık indirimlerle 10-16 tl arasında değişiyor. 
Şu an ki Watsons indiriminde denk getirirseniz denenebilir bir ürün :)

Herkese mutlu günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder