İzleyiciler

7 Ekim 2013 Pazartesi

Loreal 3 etkili Cilt Düzgünleştirici Temizleme Jeli

 Merhaba arkadaşlar :)
 Bir süredir severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Ben bu zamana kadar bir türlü yıkama jelleriyle anlaşma sağlayamadım. Genelde hep yüzümde yağlanma ve sivilcelenmeye sebep oldular ve kullanmayı bıraktım hep. Ta ki Lorealle karşılaşıncaya kadar.
 Bu yıkama jeli yüzümde hiç bir kötü etkiye sebep olmuyor. cildimi kurutmadan temizliyor. Her gün düzenli olarak kullansam belki daha çok işe yarayacak ama ben özellikle çok ağır makyaj yaptığım günlerde makyajımı temizledikten sonra kullanıyorum. Gerçekten cildimin daha temiz olduğunu hissediyorum.


 Ürün 150 ml. Ve 6 ay kullanım süresi ver. Ben şu an yarısına kadar kullanmış durumdayım. Şimdiye kadar en fazla kullandığım yıkama jeli olarak gönlümde taht kurdu bile :) Ben bu ürünü aldığımda yanında nemlendiricisi de vardı. Ama ondan ben çok memnun kalmadım. Anneme devrettim :)

Ben bu ürünü Çok sevdim ve karma cilt tipine sahip kişilere gönül rahatlığıyla önerebilirim :)

herkese mutlu günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder