İzleyiciler

21 Ekim 2013 Pazartesi

Son zamanlardaki favori ürünlerim #4


 Merhaba arkadaşlar :) Yeniden bloğa yazı yazabiliyor olmak gerçekten çok güzel benim için...

 Her ay bu yazıyı hazırlıyordum ama bu ay biraz geçikti.

 Bu ay ki favorilerim ise bu şekilde.

İlk olarak Garnier bb krem : Gerçekten tüm zamanların favori ten ürünü benim için. Hele de son zamanlarda cildim fondötenlere karşı hassaslaşmışken gerçekten kurtarıcım oluyor. Her daim elimin altında bulunacak ten ürünüm :)

İkinci ten ürünüm ise balm shelter : En son Gratis indiriminden aldığım bu ürünü kullandığım zamanlarda gerçekten hiç bir sıkıntı yaşamadım ve yapısının hafif olmasına ve ciltte olmasına rağmen yokmuş gibi durmasına bayıldım.

Sexy mama pudra Loreal super liner eyeliner ve Rimmel kalem se zaten her zaman çok ama çok sevdiğimi belirttiğim ürünlerim :) Bitmesinler diye dua ediyorum :)

Maybelline 04 numara krem allık son zamanlarda kullanım kolaylığından dolayı severek kullandım :)

Yeni keşfim olan Loreal rujlar :) Renklerinin güzelliğinden dolayı srekli elim gidiyor. Yapıları çok hafif ve doğal duruyorlar. Yakında yazılarını hazırlayacağım.

Essence 'in bu likit eyeliner ını ise 3.5 tl ye almıştım . Gerekten fiyatına göre çok çok memnun kaldım.

Bourjois healty mix kapatıcı ise gerçekten favorim oldu elimden düşmüyor :)

Bu aralar göz makyajında çok tembelim :) Rimmel'in kalem farı yeterli geliyor :)

Ve son olarak saç bakımında fvorim Isana nın bu ısı koruyucu spreyi kendisini yedekledim bile :)


Benim bu ay ki favorilerim bu şekilde oldu. Sizin favori ürünleriniz neler ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder