İzleyiciler

15 Ocak 2014 Çarşamba

Nivea Aqua Sensation Canladırıcı Temizleme Jeli ve Günlük Bakım Kremi


 Herkese merhaba :)

 Uzun zaman önce aldığım ama elimdeki ürünlerden dolayı kullanmaya fırsat bulamadığım iki üründen bahsedeceğim bugün sizlere.

 Bir süredir yorumlamak için düzenli kullanıyorum. Temizleme jelini sabah ve akşam makyajımı temizledikten sonra kremi ise gündüz bir defa kullanıyorum. Ben normalde nemlendirici krem kullanmayı nedense çok sevmiyorum.

İlk olarak temizleme jeli ile başlayalım




 Benim cildim bazı temizleme jelleriyle bugüne kadar gerçekten anlaşamadı. Bir çok ürün denedim. Bioderma, Avene , neutregana gibi. Ancak şimdiye kadar bi lorealle bide bu ürünle anlaşabildim.

 Ürün karma ve normal cilt tipleri için uygun. Derinleme temizlik vaad etmese de cildi canlandıracağını vaad ediyor. İçinde göründüğü gibi ufak beyaz tanecikler var yıkarken zaten dağılıyorlar. Sert yapıları yok. Çok hafif bir yapısı var. Ki ben bu özelliğini çok sevdim. Sanırım günlük temizlik için çok ağır ürünler tercih etmek bana cildi biraz yoruyor gibi geliyor.

 Kısacası üründen temizlik anlamında çok memnun kaldım. Ve cildimde bir süredir etkisinide gözle görebiliyorum. Daha canlı.


 Kullanım açsından ise kapağı kesinlikle çok pratik ve hijyenik.

 Arkasından bastırdığınız zaman açılıyor.

 Ürün 200ml ve kullanım süresi ise 12 ay. Fiyatı ise 15 tl civarında...



Sıra geldi bu serinin nemlendirici kremine


 Daha öncede belirttiğim gibi nemlendiriciyi çok düzenli kullanan biri değilim. Sanki bana yaşıma göre biraz fazla geliyormuş gibi hissediyorum. Ancak bu ürünün yapısı da gerçekten çok hafif. Tam kararında bir günlük nemlendirici. Hemen emiliyor ve güzel bir rahatlık sağlıyor.

 Genelde nemlendirici kreme maske yaptıktan sonra ihtiyaç duyuyorum cildim gerilmiş olduğundan dolayı.

 Bir süredir ise düzenli olarak gündüz bu kremi uyguluyorum jeliyle yıkadıktan sonra. Yine nemlendirici olarak memnun kaldığım bir ürün oldu.

 Sanırım set olarak kullandığım içinde faydasını gördüm.

Ürünün vaadleri ise bu şekilde...


 Ürün kavonaz da. Bu durumu çok hijyenik bulmasam da daha şık durduğunu düşünüyorum. Ben makyaj çubukları ile alıp temizlediğim elimle cildime yediriyorum..




 Yapısı ve rengi ise bu şekilde...


 Ürün 50 ml ve 12 ay kullanım süresi var :)


 Ben bu iki üründen de şimdilik çok memnunum ve böyle giderse uzunca bir süre favorim olacaklar :)

Sevgiyle kalın :)

2 yorum:

  1. Merhaba size bir sorum olacak cevaplarsanuz gerçekten çok memnun olurum neyse sorum şu ben bugun sadece temizleme jelini aldım ama bir türlü jeli kullanamadım kapağını nasıl acicam yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
  2. Kapagina bastiriyorsunuz aciliyor ve elinize dogru egerek sıkıyorsunuz kapaga geliyor zaten umarim anlasilir olmustur

    YanıtlaSil