İzleyiciler

23 Ocak 2014 Perşembe

Bourjois Rouge Edition 13 Numara Kırmızı Ruj


 Herkese tekrar merhaba :) Yeni konuğumuz benim favori kırmızı rujum :) Şans eseri indirime denk gelip kalan ürünlerden gözüme alınabilecek görünen tek renk 13 numara :)


 Bu marka ülkemizden kalkmak üzere ... Ve ben çok fazla seveninin olduğu düşünüyorum bu yüzden de hem kendim için hemde sevenleri için çok üzücü bir durum...

 Ürün siyah kaplı gayet şık duran bir tasarıma sahip.



Rengi ise gördüğünüz gibi tam bir kırmızı :) 

Yapısı çok ama çok güzel yumuşacık çok kolay sürülüyor. Ne parlak ne de mat bir duruşu var. Sürüdğünüz zaman gayet canlı duruyor. Ve bu rujda şunu farkettim ışığa göre rengi bordo ve kırmızı arasında gelip gidiyor. Bunun sebebini hala anlamadım ama hoş görünüyor.

Ben bu ruju herşeyiyle çok ama çok seviyorum. İndirim bitip tamamen ülkemizden kalkmadan kesinlikle almanızı tavsiye ediyorum. Pişman olmazsınız. 

farklı ışıklardaki duruşları ise şu şekilde;

 
 


Fiyatı ise indirimle 17 tl civarında idi. Watsons, YKM ve Rossmann 'ın bazı mağazalarında bulabilirsiniz.

Sevgiyle kalınnn :)

2 yorum:

  1. 11 ve 12 numara rengini gördünmü? Çok begendim ben ve bir ara almak istiyorum, kokusu nasil acaba? Ama gerçekten dudagindaki durusu çok güzel güle güle sür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç kötü bir koku almadım çok koku etkisi yok... 11 ve 12 numaralara hiç bakmadım ben alalı 3-4 hafta kadar da oldu.. Bu arada çok teşekkür ederim :)

      Sil