İzleyiciler

17 Ocak 2014 Cuma

MİM : Kış 'a Dair Herşey


 Herkese Günaydın :) Sevgili arkadaşım Madame Kokoş beni mimlemiş bende büyük bir zevkle şimdi bu güzel mimi sizler için yapıyorum :

1.Kış deyince aklına ilk ne geliyor?


  Kış deyince ilk olarak aklıma tabi ki de kar geliyor. Ama bende birde ilginç bir durum var ki bunun yanında oh artık çizme giyebileceğim düşüncesi geliyor. Neden bilmiyorum ama çizme giymeyi gerçekten çok seviyorum :)

2.Favori kış aksesuarın nedir?

 Sanırım benim ki biraz aksesuarlarım olacak :) Tabi ki İlk olarak çizme, Şapka ve eldiven :) 

  Eldiven ve şapkaları çok seviyorum eleyebildiklerimin arasından seçtiklerim :)


 Bu sene en sevdiğim çizmelerim :) 

3.Kahve mi çay mı sahlep mi?

 Üçünü de çok seviyorum ki benim için bu üçlü hiç bir zaman sadece kışa özgü değil :) Ama bir Starbucks aşığı olduğum gerçeğini hiç bir şey değiştiremez. Birini seçmem gerekirse yazında kışında kahve :) 

4.Favori kış mumun?

 Bu soru pek bana göre değilmiş ben pek mum yakmayı sevmem ... Ama bu mimden sonra bir deneyeceğim akşamları :)

5.Kırmızı ruj mu eyeliner mı?

 Kırmızı ruju daha bu sene kullanmaya başladım :) Ama simsiyah eyeliner ve kırmızı ruj kadar güzel ve çekici duran başka bir makyaj olamaz. Ama ben tercihimi tabi kide eyeliner dan yana kullanacağım :) O olmadan gözlerim yok gibi duruyor çünkü :)

6.En sevdiğin kırmızı ruj ?


 Bourjois 13 numara gerçek bir kan kırmızı ruj :) her kullandığımdan hangi ruj olduğunu soruyorlar. Ülkemizden kalkmadan edinirseniz çok memnun kalırsınız :)

7.En çok giydiğin kazak?

 Kazak giymeyi sevmiyorum :( Hele boğazlı kazaklardan nefret ediyorum. Ama daha ince olan herşeye bayılıyorum. Kazak giyeceksem eğer de boğazlı olmaması önemli benim için :) Ama en çok giydiğim diye bir ayrım yapamayacağım. Aynı şeyi sürekli giymeyi zaten sevmiyorum.

8.En son aldığın kazak?



Kazak sayılmaz ama daha dün Mango'dan aldığım bu güzel kollarının kumaşı farklı olan body:) Almak istenler olursa fiyatı 13 tl idi.

9.Çocukluğundan bir anını bizlerle paylaş.

 Kış ve çocukluk deyince aklıma ilk kar tatilleri geliyor. 4 yada 5. sınıf ta iken bir hafta okullar Ankara'da kar yüzünden tatil olmuştu ne çok eğlenmiştim o hafta :) Ödev yok sınav yok benden mutlusu yoktu :) Genelde kış ve çocukluk anılarım hep kar tatili üzerine :)

10.Favori kış ojen?

  Ben ojeleride hiç yaz kış olarak ayırmıyorum ama bu kış en sevrek kullandığım Rimmel London Space dust ojeler .
 Tüm seriyi tamamlayacağım :)

11.Kısa bot mu uzun bot mu?

 Tabi ki uzun çizmeler hiç kısa botlardan denemedim bile...

12.Favori kış parfümün?

  Favori diyemeyeceğim ama son zamanlarda kullandığım parfümlerimi gösterebilirim.


Ama içlerinden beni en mutlu eden Little Black Dress

13.Favori kış makyaj ürünün?

 Tüm zamanlarımın favorisi :) 


 Sensiz yapamam sanırım :)

14.Favori kış cilt bakım ürünün?


  Kışında yazında iyi bir maske şart :)

15.Kış mı yaz mı?

 İkisine karşı da aşırı bir sevgim yok maalesef Haziran doğumlu olmama rağmen acayip bir yaz aşığı değilim. Ben en Çok ilk bahar ve sonbaharda mutlu oluyorum :) Ne sıcak ne soğuk orta karar :)


 Sevgili arkadaşım madame kokoş a burdan tekrar çok teşekkür ediyorum eğlenerek hazırladığım güzel bir mim oldu.  Blğuna ulaşmak için tık tık


 Bende yapmak isteyen herkesi mimliyorum :) Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder