İzleyiciler

26 Temmuz 2014 Cumartesi

Maybelline Baby lips ( pink punch & cherry me )


 Merhaba arkadaşlar sonunda bloğuma dönebildiğim için çok mutluyum artık aksatmadan sizinle yazılarımı paylaşabileceğim bir döneme adım atıyorum.

 İlk olarak sizinle çıktığından beri çok severek kullandığım ve ülkemize yeni gelen bu güzel lip balmlardan bahsetmek istedim.



 Ben bu ürünlerden ilk olarak pembe renkte olanı aldım. Genelde bu rengi tercih ediyorlardı ve benim pembe takıntım ve görüntüsünün şekerliğinden dolayı aldım. Yaklaşık bir aydır kullanıyorum kendisini. Yaz aylarında zaten sıcaktan bunalıyoruz ve makyaj malzemeleri ciddi ağırlık yapıyor. Birde rujum bozuldu mu silindi mi dağıldı mı durumunu yaşamak açıkcası benim açımdan tam bir eziyet. Çok hafif bir renk veriyor zaten kendisi. Sık sık tazelemek konusunda da ben sorun yaşamadığım için bu yaz favorim bir ürün oldu kendisi. Bazen de rujların altına nem vermesi açısından kullanıyorum.




 Aslında nem ve dudaklarımızı korumak açısından pek bir işe yaradığını düşünmüyorum. Anlık bir etkisi var sadece. Ama hem görüntüleri hemde hafif renk vermeleri sebebiyle çok severek kullanıyorum.

 Cherry me rengi ise evimin yeni üyelerinden. O daha kırmızı pembe arası bir renge sahip ama birbirlerinden aşırı bir farkları da yok gibi :)



 Kalın olarak sürülmüş olan pink punch rengi ince olan ise cherry me .

 Ben bu iki ürünü de çok sevdim ve benim beklentilerimi karşıladı.

 Fiyat 5.99 tl . Watsons ve Gratislerde bulabilirsiniz :)


Kendinize iyi bakın :) Sevgile Kalın  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder