İzleyiciler

10 Aralık 2013 Salı

Rimmel London Space Dust 006 Moon Walking


 Merhaba arkadaşlar :) Blog planım birazcık değişti ama söz verdiğim ürünlerin yazılarını da en kısa sürede hazırlayacağım. Bugün sizlere ilk çıktığında rengine bayıldığım ve deli gibi merak edip aldığım bir oje den bahsedeceğim.


 Rimmel London 'un yılbaşı için çıkardığı bu ojeler gerçekten mükemmeller. Bol simli ve son zamanlarda çok kullanılan kum efekti halini de veren bir oje.

 Çok ama çok hızlı kuruyor benim 1 dakika içinde tırnaklarım kurudu. Simli ojelerde en büyük korkum kesinlikle temizlemesi. Ancak bu oje beni bu konuda çok şaşırttı direk asetonla temizleyebildim. Uğraşmama hiç gerek kalmadı.


Dayanıklılığı ise gerçekten çok iyi :) Görüntüsüne zaten denilecek pek bir şey yok ben kendisiyle ciddi bir aşk yaşıyorum :)

Watsons 'ın kendi sayfasında diğer renkleri de bu şekilde paylaşılmış

 Tüm seriyi tamamlamak istiyorum.

Sizde beğendiyseniz fiyatı 4.49 tl Watsons mağazalarında bulabilirsiniz :)

Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder