İzleyiciler

25 Aralık 2013 Çarşamba

Kiko Ultra Glossy Stylo 808 Ruj

 Merhaba arkadaşlar :) Bugün sizlere bana hediye olarak gelen ve Türkiye ' de satılmayan bir marka olan Kiko markasının çok güzel bir kırmızı rujundan bahsedeceğim :)

 İlk olarak dış tasarımından bahsetmek istiyorum. Siyah benim en sevdiğim renk doğal olarak tüm tasarımının siyah olması çok hoşuma gitti :)


 Ürünün iç kısmı da tamamen siyah.

 Renk ve yapısına geldiğimiz zaman ise ben şimdiye kadar çok fazla kırmızı ruj kullanmıyordum. Ancak bu sene kullanmaya başladım. Bu ruj ise baya canlı bir kırmızı . Ancak sürdüğünüz zaman dudakta daha doğal bir duruş sergiliyor.

 Sürümü ise çok rahat. Çok yumuşak bir yapısı var. Hemen dudak renginiz tek sürümde kapatıyor. Nemlendirmesi çok kuvvetli. Ben altına balm sürmeden de rahatlıkla kullanıyorum.


 Ürünün kullanım süresi ise 18 ay.

Keşke fırsatım olsa da bu markanın başka ürünlerini de edine bilsem :) Umarım bu güzel markaları ülkemize ekstra fiyat koymadan getiren firmalar olur :)

Rengi ise bu şekilde canlı bir kırmızı :)

Dudak fotoğraflarımda sıkıntı olduğu için koyamıyorum ama dudakta daha doğal bir duruşu var.

Fırsatı olanların bu markayı denemeleri gerektiğini düşünüyorum :)


Sevgiyle kalın :)


Bu arada Watsons 'ın indiriminleri gerçekten can sıkıcı. Ama Rosmaan en son yüzde elli indirim yapacağını şu şekilde Facebook sayfalarından duyurdular :


Bakalım neler olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder