İzleyiciler

16 Aralık 2013 Pazartesi

Gliss Ultimate Repair Çok Yıpranmış Saçlar İçin Çift Fazlı Onarım Spreyi


 Merhaba arkadaşlar bugün sizler için çok yararlı olacağını düşündğüm bir ürün tanıtacağım. Bir çoğumuz saçlarımızı ya devamlı boyuyor yada şekilllendiricilerle devamlı muhattap ediyoruz. Doğal olarakta saçlarımız yıpranıyor

 Ben saçlarımı artık dzleştirmiyorum. Ama devamlı boyandığı için yine de yıpranmaya devam ediyor. Kırıkların zaten çözümü olduğuna inanmıyorum. Saçım devamlı kırılıyor. Ve tek çözümde kestirmek. En azından kestirme sürelerimi biraz uzatması açısından bir çok ürün deniyorum. Nerde yıpranma karşıtı ürün var ben kesin deniyorum :)

 Ve bu konuda en son favorim olan ürün ise Glissin bu ufak spreyi. Diğer ürünlere göre daha yoğun bir bakım yapacağını vaad ediyor. Ben yine duştan çıktıktan sonra ıslak saçıma uyguluyorum. Saçlarıma bir süredir uyguluyorum. Gördüğüm farklar ise biraz daha canlı durması. Yıpranma etkilerini sanki biraz daha azaltıyor gibi. Uzun süreli kullanımda daha da etki edeceğini düşünüyorum. Çünkü ben daha 3 haftadır kullanıyorum ve benim şimdilik isteklerimi karşıladığını düşünüyorum.

 Ürün 100 ml. Diğer ürünlere göre daha küçük. Ama kullanım miktarının da diğer saç spreyleri gibi çok olmaması lazım. Daha az rün kullanıldığı için miktarının az olmasının olumsuz bir sonucunu görmedim.



Ürünün tam fiyatını bilmiyorum. Ben Watsons'ın belli miktarda alışverişe 5 tl kampanyasından edindim. 10-15 tl den fazla olduğunu düşünmüyorum. Denemeye değer bir ürün :)


Sevgiyle kalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder