İzleyiciler

21 Aralık 2013 Cumartesi

Dove Winter Care Vücut Losyonu Ve Duş Jeli

 Merhaba arkadaşlar son zamanlarda sizlere favorim olan iki güzel set ürününden bahsetmek istiyorum. İlk olarak ben bu ürünleri dove'un çantalı olan setiyle edindim. İyi ki de sırf çantası için de olsa bu seti edinmişim. Kış İçin üretilmiş olan bu losyon ve duş jelini gerçekten çok sevdim. İlk olarak duş jelinden bahsetmek istiyorum.

 Duş jelinin de kremin de kokusu aynı. Ve gerçekten çok tatlı ve rahatsız etmeyen bir kokusu var. Umarım ayrıca set dışında da bitince bulabilirim. Jelin yapısı gerçekten hafif ve kullandığınız zaman size temizlik hissini veriyor. Ve koku vücüdunuz da gün boyu kalıyor.

Ürün 250 ml. Duş jeli için iyi bir miktar . Uzunca bir süre idare edecek şekilde.

 Vücut losyonuna geldiğimiz zaman ise duş sonrasında kremlenmek benim için bir hobi haline geldi. Vücudum aşırı kuru değil. Bu yüzden nemlendirmesi hafif bir ürün olması benim için artı bir durum oldu. Asla bir ağırlık yapmıyor ve kolayca emiliyor. Ayrıca cildim üründen sonra yumuşacık oluyor.

 Ürün kullanım açısından rahat istediğiniz miktarda ürünü kapağı sayesinde kolaylıkla alabiliyorsunuz.

Kıvamı ise bu şekilde. Gayet hafif yapıda.

Ürün yine 250 ml. Ben bir süredir kullanmama rağmen ciddi bir azalma olmadı :) Kokularını gerçekten çok sevdim. Benim gibi aşırı neme ihtiyacı olmayan ciltlere gönül rahatlığıyla öneririm.


Set olarak Watsons' larda 16.5 tl ye satılmakta. İçinde deodorant, Sabun ve bu iki ürün bulunmakta ayrıca ekstra olarak beyaz deri çanta içinde bulunmakta.


Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder