İzleyiciler

27 Kasım 2013 Çarşamba

Pantene 7/24 Ekstra Hacim Veren Saç Bakım Jeli

 Merhaba arkadaşlar :) Bugün size en son Watsons indiriminden şans eseri alıp çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Son zamanlarda genelde bu tarz ürünler tanıttığımın farkındayım ancak saçlarım uzadıkça daha da bakım ürünleri kullanmak zorunda kaldım.

 Bu ürün 24 saat boyunca saınıza hacim vermeyi vaad ediyor. Ben saçımı yıkadıktan sonra kullanıyorum 24 saat olmasa da 6-7 saat daha hacimli görüntü elde edebiliyorum. Saçlarım aşırı cansız değil ama akşama doğru sönme problemi yaşayabiliyorum. Bu ürünle biraz da olsun bu soruna çözüm bulabildim.


 Ürün 150 ml. Baya bir süre idare edecektir. zaten çok fazla miktar da saça kullanmıyorsunuz. bir miktar diplere kullandığınız zaman hacim vermesi için en az 6 ay civarında kullanılabilir.

 Ürün jel olarak geçiyor ama sprey şeklinde kullanılıyor.

Fiyatı 9-10 tl arasında. İnce telli saçlarınız varsa kullanmanızı tavsiye ederim.

Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder