İzleyiciler

17 Kasım 2013 Pazar

Avene Eau Thermale Spring Water

 Herkese günaydınlarrr :) Bugün sizlere uzun zamandır isteyip bir türü alma fırsatımın olmadığı ama aldığımda da çok sevdiğim ve bir çok blogda gördüğümüz Avene 'nin termal suyundan bahsedeceğim :)

 Termal suyu daha önce neden kullanmadığımı gerçekten anlamadım. Tam benlik bir ürünmüş... Yüzüm kızardığında yüzümde herhangi bir kaşıntı olsun bunalma olsun hissettiğimde, yada makyajımı pudramsı görüntüden çıkarıp doğallığına kavuşturmak için kullanıyorum :)

 Yüzümde hiç bir alerjik reaksiyona ya da kötü bir duruma yol açmadı. Bendeki ürün 50 ml lik . Keşke daha büyük boyunu alsaymışım.

 

Ürün her zaman yanınızda taşıyabileceğiniz ve pratik bir şekilde kullanabileceğiniz şekilde...


Sprey bir başlığa sahip :) Bu sayede çok rahat kullanabiliyorsunuz. 

Ben Avene ürünleriyle daha yeni tanıştım ve kullandığım ürünlerinden şimdilik çok memnun kaldım. Başka ürünleriyle ilgili deneyim yazılarımda yolda :)

Ben bu termal suyu indirimine denk gelip 7.5 tl ye aldım. Sanırım indirimsiz fiyatı 12-15 tl arasında...

Musmutlu günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder