İzleyiciler

4 Kasım 2013 Pazartesi

Bourjois Healty Mix Kapatıcı


 Merhaba herkese :)

 Şimdiki yazımda sizlere Çok severek kullandığım kapatıcımdan bahsedeceğim. Bourjois'in bu kapatıcısı çok meşhur. Bende bunu bildiğim için bir arkadaşımın blog satışında görüp denemek için aldım. İyi ki de almışım :)

 Ürünü hem cildimdeki ufak tefek durumları kapatmak hemde göz altım için kullandım. Sürdüğüm bölgeler de kadifemsi bir his bırakmasına bayıldım. Keşke böyle bir ten ürünü olsa da tüm yüzüme kullansam :) Kapatıcılığı gerçekten bana göre harika ... Kalıcılığı ise gün boyu götürebilecek şekilde ...

 Bende ki rengi 51 numara olan en açık rengi. Çok çok beyaz tenliyseniz kesinlikle bunu tercih edin bende bile bazen çok beyaz kalabilen bir ürün ilk defa gördüm. Bu bittikten sonra tekrar alırken 52 numarasını tercih edeceğim.

 Ürün hakkında şimdiye kadar hiç bir olumsuzlukla karşılaşmadım. Tek sorun biraz çabuk bitirecek olmam :)

 Ürünün fiyatı 40 tl civarında.. Ama fiyatını sonuna kadar hak eden bir ürün benim gibi değilde sadece göz altlarınız için kullanırsanız bir seneden faza gidebilecek bir ürün.

Ben çok sevdim... Sizinde yorumlarınızı bekliyorum :) Şimdilik hoşçakalınn ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder