İzleyiciler

4 Kasım 2013 Pazartesi

Yves Rocher Yeşil çay özlü makyaj temizleyicisi


 Herkese merhabalar :) Yine uzun zamandır yazı yazamıyorum :( Ve çok özledim ...

Çok fazla sizinle paylaşmak istediğim durumlar oluyor ama ben bir türlü fırsat bulamıyorum umarım hayatım yakın zamanda düzene girer :(

Bugün sizlerle paylaşmak istediğim ürün bioderma dan sonra çok beğendiğim bir makyaj temizleyicisi.

Yves rocher'ın bu makyaj temizleyicisi son zamanlarda favori temizleyicim olmuş durumda...

 Denemek amaçlı aldığım sonrada çok beğendiğim için yedeklediğim bir ürün oldu. Cildimde hiç bir sorun yaratmadı. Bazen kızarıklık sorunları yaşıyorum .Bu ürün o durumda çok işime yarıyor ve cildimin sakinleşmesini sağlıyor. Cildimi derinlemesine temizlemiyor ama yıkama jeli kullandığım için bu konuda çok sorun yaşamıyorum. Sadece makyaj temizleyicisi kullananlara yeterli gelmeyecektir. Ama benim gibi ardından yıkama jeli kullanıyorsanız ve cildiniz yatışsın da istiyorsanız güzel bir tercih olacaktır.

 Ürün aynı zamanda detoks etkili olduğunu söylüyor :)

Ürün miktarı biraz az gibi gelsede bir aydan fazla bir süredir kullanıyorum şişenin yarısına geldim.(200ml)

Fiyatı 25-30 tl arasında değişiyor...

Şimdilik hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder