İzleyiciler

26 Kasım 2013 Salı

Aldığıma Pişman Olduğum Ürünler


Merhaba arkadaşlar :( Hep olumlu ürün yorumlarımı paylaştığımı farkettim. Ancak son zamanlarda alıp memnun olmadığım ama atmayada kıyamadığım ürüner vardı ama bugün onlardan kurtuldum. Bakalım bunlar nelermiş. Ayrıca şunu unutmayalım ben memnun kalmadım ama sizler kullandığınızda memnun kalmış olabilirsiniz.


 Görmüş olduğunuz ürünlerle ben yollarımı ayırdım peki neden ?

1) Essence me&my Ice cream Işıltı topları : Ben bu ürünü ilk çıktığında tüm mağazalarda arayıp bulamamıştım. Daha sonra 3.50 tl ye rossmann da bulup hemen almıştım. Ancak keşke almasaydım. Kokusunu ilk olarak hiç sevmedim. Bana çok ağır geldi. İkinci olarak zaten adı ışıltı topları ancak ışıltıdan pek eser yok. Gayet işe yaramaz bir ürün kendisi o yüzden bay bay...

 2)Avon infinitize maskara : Bu maskarayıda ilk çıktığında fırçasının farklılığından dolayı çok merak ederk aldım. Bir çok blogda da olumlu yorumlarını okudum ancak kendisiyle biz hiç anlaşamadık. Benim kirpiklerim çok gür değildir. Hem tek tek ayrılmasını hem de biraz hacim vermesini isterim. Bu ürün tek tek ayırmada gerçekten başarılı ama ben kullandığımda maskara kullanmamışım gibi bir his bıraktı. Zaten kullanım ömrüde 3 aydı hem tarihi yaklaştı hemde kullanamadım bu yüzden bay bay...



3) Rimmel London Scandaleyes Eyeliner :  Rimmel London ürünlerini bloğumu takip edenler ne kadar çok sevdiğimi bilirler. Ürünlerini ne kadar seviyorsam bu eyeliner'ından da bir o kadar nefret ettim. Hem sürdükten sonra siyahlığını kaybediyor. Hemde çok kısa sürede kuruyor. Ben artık sürmek için kendimi o kadar zorluyordum ki gözümü çıkartıcaktım. En iyisi sana da bay bay...

4) Loreal Skin Perfection bb Cream :  Yine çok merak ederek bir indirimden alıp başlarda sevip sonra nefret ettiğim bir ürün daha. İlk kullandığımda bana çok güzel gelmişti. Ama bir süre sonra ürünün 2 saat kadar ancak dayanabildiğini daha sonra yüzümden yok olduğunu ve vıcık vıcık bir his bıraktığını hissettim. Ten ürünleri konusunda oldukça hassas olduğum düşünülürse daha fazla dayanamadım ve son olarak sana da bay bay dedim...


Benim son zamanlarda hep çok merak edip aldığım ama pişman olduğum ürünler bunlar... Bu ürünleri kullanıp memnun kalanınız var mı ? Paylaşırsanız sevinirim :)

Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder