İzleyiciler

18 Kasım 2013 Pazartesi

Isana Hair Isı Koruyucu Saç Spreyi

 Herkese merhabalar :) Sonunda bloğumla ilgilenebiliyorum :) Ales sınavını da atlatıp sadece çalışma hayatıma odaklanınca biraz rahatladım.

 Bu akşam sizlere son zamanlarda favorim olan ve ikinci kutusunu kullandığım bir üründen bahsedeceğim. Rossman mağazalarında gezerken şişesinin renginden dolayı hep gözüm takılırdı bu spreye. Ama bir türlü almak için cesaret edememiştim.

 En son Rossmann 'ın yaptığı %50 indirimde bir tane edinmiştim. Ve kullanmaya başladığım günden beri aşık oldum. Şişe bitince hemen koşup yenisini aldım.


 Ürün saçları ısıdan korurken asla kurutmayacağını vaad ediyor. Ki bencede öyle içeriğinde bulunan maddeer saçı çok yumuşatıyor ve nemini korumasını sağlıyor. Ben saçımı çok fazla düzleştirmiyorum. Ama devamlı fön makinesi ile kurutuyorum. Bu yüzden ısıya maruz kalıyor. Ama bu ürünün bu konuda ciddi faydasını gördüm eskisi kadar yıpranmadı saçlarım ve şu anda uzatmaya başladım iyice...

 Ürün sprey başlığa sahip. Banyodn sonra sıvı saç kremi gibi kullanıyorum ben. Hem saçım kolayca taranıyor hem de ısıdan korunmuş oluyor

 Ürünü Rossmann mağazalarında 5.90 gibi bir fiyata bulabilirsiniz.

Herkese mutlu günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder