İzleyiciler

24 Kasım 2013 Pazar

Nivea Visage Stay Clear Tonik

 Merhaba arkadaşlar :)
 Bugün sizlere uzun süredir kullandığım bir tonikten bahsedeceğim. Şimdiye kadar kullanıp en memnun kaldığım tonik kendisi. Cildinizi derinlemesine temizlemek amacıyla tonik kullanıyorsanız ve başka bir özellik aramıyorsanız kesinlikle bu tonik temizleme amacında biçilmiş kaftan.

 Nivea'nın bu toniğini ben makyajımı silip yüzümü yıkatıktan sonra bir pamuk yardımıyla cildime uyguluyorum. Ve verdiği ferahlığı ve temizlik hissini çok seviyorum. Ben sadece akşamları uyguluyorum ama sabah akşam uygulanırsa daha da güzel sonuç vereceğini düşünüyorum.

 Kesinlikle ciltteki yağı kiri tamamen temizliyor. Aynı zamanda uygun fiyatlı.

 Ürün 200 ml. Ben 2 aydır kullanıyorum şu anda ürünün yarısındayım. 12 aylık bir kullanım ömrü var çok rahat tüketebilirsiniz.


Ürünün kapak kısmı ise bu şekilde . Kullanımı kesinlikle zor değil. Fazla ürün alımını engelliyor. Başka tonikler de bu sorunu yaşamıştım.

 Kısacası temizlik istiyorsanız bu tonik çok çok iyi :) Fiyatı 10-12 tl arasında :)


Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder